Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/11067/6334
Título: The influence of customer value co-creation and interaction with salesperson on customer experience in furniture retailing
Autor: Oliveira, Catarina
Azevedo, António
Data: 2022
Citação: Oliveira, Catarina, e outro (2022) - The influence of customer value co-creation and interaction with salesperson on customer experience in furniture retailing. In International Workshop in Marketing, 1, Porto, 2022. Sustainability and resilience. Porto : Universidade Lusíada. P.---.
Resumo: This paper aims to discuss the influence of value co-creation (VCC) built by the customer-brand (store’s salesperson) interaction quality (CSIQ) on customer experience evaluation, during an omnichannel customer journey in furniture retailing context.
Descrição: Sustainability and resilience / 1st International Workshop in Marketing. - Porto : Universidade Lusíada, 2022. P. --- .
Revisão por Pares: yes
URI: http://hdl.handle.net/11067/6334
https://doi.org/10.34628/nw4k-0641
Tipo de Documento: Parte de Livro
Aparece nas colecções:[ILID-COMEGI] Contribuições em livros

Ficheiros deste registo:
Não existem ficheiros associados a este registo.


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex mendeley Endnote Logotipo do DeGóis Logotipo do Orcid 

Este registo está protegido por Licença Creative Commons Creative Commons